הרשמו לניוזלייטר שלנו והשארו מעודכנים בכל המבצעים

    בחירת המזון הנכון לחתול שלך

    חתולים הם חיות מחמד אהובות ופופולריות, אך בכדי לשמור על בריאותן המיטבית, חשוב לספק להן תזונה מאוזנת כראוי. בבואנו לבחור מזון לחתולים, יש להתחשב במספר גורמים חשובים כמו גיל החתול, גזע, תנאי החיים ורמת הפעילות השוטפת שלו.

    גורי חתולים זקוקים למזון עשיר היטב במרכיבים חיוניים לתמוך בצמיחתם המהירה והבריאה. חתולים בוגרים ופעילים יכולים להסתפק במזונות המכילים פחות שומנים אך עדיין מספקים מנת חלבון גבוהה, כדי לשמור על מסת השריר הבריאה שלהם. חשוב לבחור מזון ממקור חלבון מהימן ואיכותי כמו עוף או דגים.

    לעומת זאת, לחתולים מבוגרים יותר עם אורח חיים פחות פעיל, מומלץ מזון עם פחות שומן וקלוריות על מנת למנוע עודף משקל ובריאות לקויה. גם עבור חתולים עם צרכים בריאותיים מיוחדים כמו סוכרת או בעיות לב, קיימים מזונות מיוחדים עם הרכב מותאם.

    החתול בעצמו עשוי להעדיף מרקם או טעם מסוימים. לכן, טוב לנסות מספר סוגים של מזונות יבשים ורטובים עד שתמצאו את המזון שהחתול נהנה ממנו ביותר. כמו כן, רצוי להקפיד על המינונים המומלצים כדי למנוע השמנה.

    חשוב לזכור כי מרבית המזונות המסחריים הזמינים כיום מכילים שיעור גבוה מדי של פחמימות המגיעים ממרכיבים צמחיים וממתיקים מלאכותיים. תזונה כזו עלולה לגרום לעלייה משמעותית במשקל ולהוביל לבעיות בריאותיות נפוצות כמו סוכרת, יתר לחץ דם ומחלת כליות.

    כדי לשמור על דיאטה בריאה ומאוזנת יותר לחתול, רצוי לבחור במזונות העשירים בבשר אמיתי, דגים ועוף כמקורות חלבון עיקריים. כמו כן, חשוב להימנע ממזונות המכילים תירס, סויה וחיטה. חומרי מילוי ומרכיבים מלאכותיים כאלה רק מייקרים את המזון מבלי לספק ערך תזונתי אמיתי. כדאי לחפש רכיבים טבעיים יותר כמו תוספי ויטמינים, שומנים בריאים ותערובות צמחים טבעיים.

    באתר המוביל בישראל לציוד לבעלי חיים – Pet.il , תמצאו את כל הפריטים הדרושים לגידול חתולים או כל בעל חיים אחר, החל ממזון ועד לצעצועים. מוזמנים להיכנס ולהתרשם!

    בניית חנות וירטואלית באינטרנט בניית חנות וירטואלית באינטרנט